emiliasvardag

Alla inlägg under november 2010

Av Anki - 2 november 2010 21:22

I dag har vi varit och hälsat på hos min kusin och hennes lilla dotter...så himla skoj att dom nästan är lika gammla..

Tog en prommis och handlade lite mat sedan blev det en jätte god lunch som bestog av taco paj och sallad..

Dom små liven lekte så det stog härliga till..tror dom körde nån slags jagis..emilia var helt slut när vi for hem och somnade så fort vi satt oss i bilen..

        


Tack för en mysig dag..det får vi snart göra om.

Av Anki - 2 november 2010 21:11

I går var emilia överlycklig då hennes favvo kusin hugo skulle tillbringa hela dagen hos oss..hon körde racet hela dagen och var helt slut när hugo åkte härifrån...

När emilia sov passade vi på att ta en prommis ..hugo ville se vart vi ska flytta och sedan blev det lekparken innan det var dags för lunch..Ja det går i ett när man inte är van..att ha flera barn menar jag haha..men skoj hade vi.

    


Kul att du ville vara med oss hugo..vi ses snart igen.



Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards