emiliasvardag

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Anki - 16 november 2010 21:02

I dag tog jag och emilia bilen till klingsta för att hälsa på en gammal god vän och hennes lilla son..där vi även träffade Ida och hennes lilla son..Emilia drog en tre timmars sovning så vi kunde sitta i lugn och ro..Åt jätte god lunch drack kaffe och pratade en massa strunt som bara vi kan  så himla mysigt.


Jenny hade en jätte fin katt ...torsten..som emilia blev aldeles galen i..tur att den var van vid små barn då hon följde den överallt ..skulle tom mata den..

 


Tack tjejer för en mysig dag med underbart sällskap det gör vi om inom en snar framtid tycker jag.. 

Av Anki - 16 november 2010 20:50

I går var Emmis och jag ner på stan en sväng med goa grannen..blev en fika och lite ögonshopping..sedan hem igen så det var en riktigt snabbis..men skoj med lite vuxen surr  

Emilia älskar verkligen att gå omkring i våra skor här hemma..och hon blir galen när det inte går hennes väg på en gång..men skam den som ger sig..

    



Av Anki - 16 november 2010 20:44

kom mormor och larsåke förbi en stund då dom varit i stan för att göra lite ärenden..och då fick emilia en present då hon både hade namnsdag och att hon haft 1 1/2 års dag  se så söt hon är

   nu är den ständigt på då hon står vid spisen och lagar mat..(som nu är favvo sysslan)


Tack snälla mormor för besöket och den fina presenten .

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards