emiliasvardag

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Anki - 15 november 2010 21:54

Ja i går var det farsdag och det firades så klart ..med tårta och paket..samt en massa pussar som slog både paketen och tårtan haha.. lill hjärtat delar ut pussar hela tiden nu mer..

  


Älskar dig pappa P..är så glad att du finns i våra liv♥

Av Anki - 15 november 2010 21:43

Ja det var vad jag gjorde i helgen..och vart jobbar jag då..jo...

  


rätt så skönt och skoj att få komma ut och jobba lite..som en inskolning inför alvaret som komma skall i januari..men helt slut när man väl kom hem inte van med andra ord..

Emilia har varit hemma med pappa och fått all uppmärksamhet och då menar jag ALL...herre gud vad bortklemad hon blir hahaha..gick knappt att prata med henne när man kom hem.. skruttunge..då var det bara pappa som var något..


Ja det var det stora hela för denna helg..boring ja jag vet inte ens några bilder på lilla humlan finns att sätta in men så är det i bland..


Tjing tjing!!

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards