emiliasvardag

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Trotts!

Av Anki - 1 november 2011 20:00

Ja herre gud vad man måste testa olika saker..både sina egna gränser och mitt tålamod..jag vet inte men är det något specifikt med tjejer eller är det tre års trottsen som redan kommit..fruktansvärt jobbigt är det i alla fall..

 

vissa dagar är hon hur snäll som helst och sedan är hon så otroligt tjurig så man håller på att få nå fel..hur har ni det är det lika hos er ..testas gränserna??..lyssnar dom och accepteras det ett nej!


Nu måste jag ta och plocka upp lillfisen ur badkaret annars blir hon väl ett russin..

 


Tjing!! 

 
 
Ingen bild

Jossan

1 november 2011 20:17

Det låter som 3års. Är den värsta perioden hitills enligt mig. Mitt enda tips är välj dina fighter för att inte känna dig som häxansurtant och undvik hota träsket. Det är jobbigt men det går över. Jag lovar :)

 
Ingen bild

Lena

1 november 2011 20:24

samma visa här! skrik, bråk, hot o DAGLIGEN *suck* Vi får hålla ut annars blir de odrägliga! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - 14 november 2011 22:24


  I dag har väldens bästa EMILIA namnsdag           (Bjuder på en suddig bild)   ...

Av Anki - 14 november 2011 21:54

Att komma in till oss på nameit i Birsta för att shoppa lite till barnen..butiken är nu fylld med jätte mycket fina kläder både till jul/fest och till vardags...       klänningar från 149,95 eller skjorta från 129,95 (bilderna lånade från nam...

Av Anki - 14 november 2011 21:23


Och ny vecka.. Helgen bara sprang iväg..tillbringade lördagen på soptippen med halva sundsvalls befolkning tror jag..har man inget bättre för sig..eller..tydligen inte vi heller..Men skönt att få bort allt rat som låg ute innan snön kommer..   ...

Av Anki - 10 november 2011 20:55

Har fått hjälp att uppdatera bloggen med lite nya bilder..tack snälla du..   ...

Av Anki - 10 november 2011 20:28

Ja inte vet jag men förra året var snön här och vi var ute och gjorde snö gubbar och hur ser det ut om du tittar ut nu...mörkt ..blött ..skitigt... jätte tråkigt.. men vi tog oss i kragen i  alla fall och gick ner till lekparken i helgen för att leka...

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards