emiliasvardag

Alla inlägg under september 2010

Av Anki - 28 september 2010 22:04

Vilket fantastiskt väder det har varit dom här dagarna..nog för att det har varit riktigt kallt på kvällar och nätter brr men dgarna är bara för underbara när solen skiner som den har gjort nu..

I dag har vi haft en mysig dag med Linda och charlie och madde och ebba..vi tog en lång prommis runt sidsjön sedan blev det kaffe och paj hemma hos linda och en massa snack..trevligt..

        


På Eftermiddagen tog linda och jag oss en tur ner på stan..ja självklart var barnen med oxå  vi passade på att shoppa lite till barnen och OK lite till oss oxå..sedan blev det middag på charm innan vi promenerade hem igen..

Emilia sussar så gott och det ska nog jag gå och göra oxå..natti natti..


Tack för sällskapet i dag alltid lika trevligt!!

Av Anki - 28 september 2010 21:48

I går fick Emilia vara med Karin på eftermiddagen då vi var tvungen att göra lite ärenden som hon inte kunde vara med på..

Karin och emilia tog en tur till birsta där dom shoppade lite och samtidigt mötte dom upp farfar när han slutat arbeta..och vad jag förstår så har dom varit på leksaks affärer..för på golvet i vardagsrummet stog en super fin docksäng med kudde och täcke som emilia hade fått...

och som hon leker med denna, om inte dockan ligger där så funkar det även att sitta i den själv..för det har lilla donnan provat haha..

            


Tack snälla snälla snälla för all den hjälp vi har fått och får med Emilia..vad skulle vi göra utan Er..


Stoooor kram från oss alla!!

Av Anki - 28 september 2010 21:09

med stort D har varit här..nu är det gjort   bara vänta och se om det är bra..


Emilia har nu börjat äta själv och det går väl så där men lika bra hon får forts träna..visst blir det kladdigt men äsch det finns ju papper

      


mammas lilla älskling

Av Anki - 24 september 2010 12:31

Regnet det bara öser ner,,,lalalala..ja vad hittar man på en dag som denna..Emilia sover så skönt ute i vagnen..dock under tak..själv sitter jag och går igenom en del saker här hemma..

Hade besök här hemma i morse...som sakt det händer en del här hemma just nu..spännande saker,,återkommer ang det..

  

en busig liten donna här hemma i morse..


Först kaffe sedan ta reda på tvätt yeippi!!!


Av Anki - 24 september 2010 12:16

I går var jag på utbildning som jag har fått gå igenom mitt jobb nameit vi var på Bestsellers huvudkontor som håller till i Sthlm solna..

  

Det vart en lång och intensiv dag klev upp 04:00 och satte mig på tåget kl 05.00..flyget gick hem kl 22.35  landade 23:15.ja vad säger man låååååång dag ..Jätte roligt att få komma iväg så där och blir taggad och inspirerad innan man ska börja jobba..men phuuu vad slut jag var i huvudet när jag kom hem..


Pss..

ni har väl gått med i vår kundklubb så ni inte missar alla våra utskick och erbjudanden på Nameit...

http://nameit.bestsellershop.com/club

Av Anki - 21 september 2010 22:36

Blogga..ja när ska man hinna med det nu mer..tiden räcker inte till då man har en liten spillevink som bara vill ha all uppmärksamhet hela tiden..


Känns somm att det var i går hon var så här liten och nu springer hon omkring för fullt..och bara hittar på en massa bus...

  

Skrutt unge jag älskar dig..


I dag har vi tillbringat dagen med syrran då hon varit ledig ifrån sitt arb..vi har åter igen varit och shoppat till kalaset som snart ska bli..spännande..våran kära kusin med barn kom oxå förbi ,,då fick vi sitta ner och surra en massa strunt och dricka lite kaffe..tack för det trevliga sällskapet.


Kvällen blev stojjig då hela fam wahlqvist samt ett bonusbarn och steffe kom förbi för lite mat samt hockey tittande..tråkigt att dom då skulle gå och förlora matchen.. men alltid trevligt med främmande :-)


Nä nu väntar sängen i morgon är det en ny spännande dag..


Tjingeling!!



Av Anki - 19 september 2010 21:41

I dag har vi spelat golftävling på Hussborg gk..gick väl så där för mig men bättre för peter,,han vann p-kort på bio biljt.

Helt underbart att få vara ute en dag som denna på golfbanan..solen sken och färgerna på träden börjar bli så vackra.

     


När vi väl var hemma så var det dags för att rösta..jag har in i det sista velat fram och tillbaka hur jag ska göra men nu är det gjort och beslutet känns bra.


Nu ska jag gona ner mig och titta lite på tv innan det är dags för att krypa till kojs..

Tjingeling!!



Av Anki - 18 september 2010 11:53

I går var jag och emilia och badade på Alnö badet tillsammans med våra underbara grannar..

Emilia riktigt älskade att bada och trodde så klart att hon skulle flyta omkring där i vattnet,,hon fick en del kallsupar men inte gjorde det så att hon skulle ta det lite mer försiktigt inte haha..lillfisen titta vad stor hon ser ut i sin söta mimi badräkt

      


Kvällen avslutades med en hockey match Timrå- Frölunda  som timrå fick vinna så det var skoj..


Nä nu ska vi åka ut på ön och ta reda på det sista i vagnen..ha de`gott så länge


Tjingeling!!

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards