emiliasvardag

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Party

Av Anki - 25 november 2010 22:03

I dag har det varit en sådan här dag då vi har hunnit med en hel del...slit och släng dag eller vad det kallas   ..

Började med att städa av här hemma i morse..emilia  tycker väl att det är så där men endå ska hon vara med  och när hon kämpat på och försökt hjälpa till så mycket hon bara fick och kunde blev det vagnen för henne..hon brann av direkt och gissa hur länge hon sov jo tre tim 15 minuter..helt otroligt..men skönt för mig då jag fick en massa gjort här hemma inför advent..

När emmis vaknade for vi till min gudmor som fyller år i dag..och där blev det smörgåstårta och vanlig tårta och så klart en massa kakor..ja man rullade nästan därifrån..som vanligt :-) men skoj att få träffa alla ..saknaden var stor efter dig pappa...

Ja hem en snabbis och sedan i väg på ett inrednings party hos syrran Perfect home och där skulle jag lätt ha kunna gjort av med hela min lön på en gång haha oj så mycket fint jag hittade till vårat nya hus ...köpte i alla fall två jätte fina ljusstakar för blockljus i fattigmans silver och en stor hög ljuslyckta (som jag ska få i julklapp)..försökte klippa och klistra från hemsidan men fick inte till det..jaja hur som jätte fina var dom.

Där ser ni vad mycket man kan lyckas hinna med på en dag   och nu ska jag krypa i säng då jag är döds trött..


Vet ni.. imorgon får vi ÄNTLIGEN nycklarna till vårat nya hus..."Lovely"


Natti natti

 
 
Camilla

Camilla

25 november 2010 22:37

Härligt med en sådan effektiv dag!
Spännande att ni får nycklarna imorgon! Avis jag är!! Glöm inte att knäppa en massa bilder på hur det ser ut innan ni börjar att göra om i huset! Kan ju vara kul att kolla på efteråt!
Kram!

http://tuffevictor.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - 14 november 2011 22:24


  I dag har väldens bästa EMILIA namnsdag           (Bjuder på en suddig bild)   ...

Av Anki - 14 november 2011 21:54

Att komma in till oss på nameit i Birsta för att shoppa lite till barnen..butiken är nu fylld med jätte mycket fina kläder både till jul/fest och till vardags...       klänningar från 149,95 eller skjorta från 129,95 (bilderna lånade från nam...

Av Anki - 14 november 2011 21:23


Och ny vecka.. Helgen bara sprang iväg..tillbringade lördagen på soptippen med halva sundsvalls befolkning tror jag..har man inget bättre för sig..eller..tydligen inte vi heller..Men skönt att få bort allt rat som låg ute innan snön kommer..   ...

Av Anki - 10 november 2011 20:55

Har fått hjälp att uppdatera bloggen med lite nya bilder..tack snälla du..   ...

Av Anki - 10 november 2011 20:28

Ja inte vet jag men förra året var snön här och vi var ute och gjorde snö gubbar och hur ser det ut om du tittar ut nu...mörkt ..blött ..skitigt... jätte tråkigt.. men vi tog oss i kragen i  alla fall och gick ner till lekparken i helgen för att leka...

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards