emiliasvardag

Alla inlägg under januari 2010

Av Anki - 23 januari 2010 20:30

lördag har det varit i dag..vi fick spontant  besök av Madde o henke med familj..så himla skoj med spontana besök..vi har surrat, druckit kaffe..tog en promis runt sidsjön barnen lekte som vanligt jätte bra..dom är ju så snäll..sedan vart det hämt mat pizza ..mums..tack snälla ni för erat trevliga sällskap..

      

peter o wilmer busar för fullt...

  

nu blir det lite slappa framför tv:n sedan tidig kväll...

ha`de gott

Av Anki - 23 januari 2010 20:26

vilken söt gung kanin som emilia fick i julklapp..dock är hon lite för liten för att kunna sitta på den och gunga själv.. men skoj...ja det tycker hon att det är.

  

    

Av Anki - 23 januari 2010 20:20

i går var jag och bror ut på plantagen o handlade nya blommor o blomgjord..medans erik busade med emilia så passade jag på att plantera om alla blommor här hemma ..sååå skönt..

  


Av Anki - 23 januari 2010 13:24

kom farmor förbi..hon har varit på Gran canaria i en vecka så hon var så brun och fin..Emilia blev glad att se henne och gav pussar.. i massor  

  


    

Av Anki - 21 januari 2010 12:08

dag har det varit i dag..ganska skönt att göra allt på en o samma dag så det är gjort..

Emilia har en riktigt sovar dag/natt..hon började med att sova från kl kvart över åtta till halv fem i natt då jag stoppade in tutten..hon somnade om o vaknade kl kvart över sju..tog över henne till oss och fick välling..somnade om till kvart i tio ...fatta vilken lycka..om man hade kunna fortsatt att sova själv haha..

  

nu sover hon igen..få se hur länge det blir denna gång...

men vi har hunnit med lite bus oxå..medans jag tog reda på lite tvätt blev lilla damen himla tyst..ja mycke riktigt hittade donnan så här..

  

  

Nä nu blir det kaffe.


Tjingeling..

Av Anki - 21 januari 2010 11:59

I går hade jag främmande av Madde och söta Astrid..vi hade en sy dag...Madde fick ihop ett jätte fint drapperi tll dörren och jag lyckades sy en gardin till köksfönstret   lovar att vi är mäkta stolta hahaha..

Prinsessorna lekte så himla bra och var såååå snälla inge gnäll alls på hela dagen..roligt att dom redan funnit varandra.

    


undra om det är fler tandsingar på g..hon dregglar inte liiiite om man säger så vår lilla goding..  

Av Anki - 19 januari 2010 22:06

med trevligt sällskap..Var på stan i dag med madde och maria samt våra små prinsessor Emilia Astrid och wilma..

  

    

Blev lite shopping på jobbet Nameit och polarn o pyret samt ett jätte fint tyg till en gardin som ska få pryda köks fönstret..och självklart en kaffe på waynes coffe..


Kvällen tillbringades hos min syster med familj ..lika trevigt som vanligt..

Av Anki - 18 januari 2010 16:39

har vi varit på nu, och jag kan säga att det inte var så intressant alls..jag fick inte veta något som jag inte redan visste  om jag säger så..men nu har vi i alla fall visat intresse...  


Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards