emiliasvardag

Alla inlägg den 30 januari 2010

VC

Av Anki - 30 januari 2010 11:50

Igår fick jag tid på vc för att titta till min onda hand..men då kom jag på  "emilia" då vad gör jag av henne om jag måste upp på röntgen..hon får ju inte följa med in där o pappa peter sitter i möten hm..men då som tur är finns snälla karin som alltid ställer upp    

  

emilia fick vara med henne en stund på jobbet och där levde hon låda  och visade att hon kunde krypa eller hasa sig fram  och att hon tycker om att höra karin sjunga "Imse vimse spindel"  ..(för mycket riktigt jag var tvungen att åka upp för att röntga handen).. som tur var är inget av utan en rigäl stukning och inflamation ..så nu måste handen vila lite i en skena och jag ska äta inflamations hämmande piller...

Tack snälla karin för att du finns..


Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards