emiliasvardag

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Anki - 18 januari 2010 16:39

har vi varit på nu, och jag kan säga att det inte var så intressant alls..jag fick inte veta något som jag inte redan visste  om jag säger så..men nu har vi i alla fall visat intresse...  


Av Anki - 18 januari 2010 12:23

I dag ska emilia och jag ta oss en prommis ner på Bvc för att få lite tand information..man har ju hört både ris o ros om dessa tand infon men äsch vi har ju endå inte så mycket att göra så vad spelar det då för roll..

   jag vet att jag inte ska ge henne sötsaker hehehe för då kommer tand trollen..

  

men återkommer sedan så får vi se om det var någon nyttig info som levererades..

Nu lite kaffe medans emilia sover..


Av Anki - 18 januari 2010 12:03

har varit jätte lugn och skön..

Lördagen tog jag och Emilia och åkte till farfar och karin i boda då pappa peter skulle köra lite skoter..hos karin var det full fart då August och Waldemar var där..och det gillas av emilia..hon försöker ju att hänga med stor grabbarna så gott det går   

      


vi tog en promenad bort på kyrkogården för att säga hej till morfar/pappa och tända lite ljus..grabbarna fick åka pulka medans emilia tog ryggläge i vagnen..men gud så vacker snö kan vara då det är  helt orört på träd och buskar.

    


Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards