emiliasvardag

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Anki - 30 maj 2010 22:41

Grattis till alla oss som har lyckan att få vara mamma..

  


Jag har haft turen att få fira morsdag i dagarna två..i går så var vi ute vid sommarnöjet på alnö..där min mamma kom förbi och vi grillade och myste på tillsammans med min syster o fam..fick då en gasolvärmare så jag inte skulle frysa i förtältet..tack älskade unge och sambo..ni är bäst  


I dag tog vi och for till stöde och farmor för att fira morsdag..där blev vi bjuden på supergod mat (som alltid) och passade på att hänga upp emilias gunga som hon fick i födelsepresent..

    

emilia försöker fånga en fluga..ganska konsentrerad..

när vi kom tillbaka till stan tog jag och städade alltanen så vi kan ta fram ute möbeln i morgon..hoppas nu på sol emilia passade på att gunga på sin snigel en stund innan vår snälla granne kom för att passa henne så jag kunde skura...tack snälla för hjälpen..

 

en uppspidad emilia..   

Av Anki - 30 maj 2010 22:22

Emilia och astrid inviger sandlådan...


    

två små skeptiska troll i sandlådan..


  

Emilia sitter och läser lite bok... 

  

Ja vad ska man säga..snart åker denna tös frmåt och slår sin lilla näsa..kanske att hon lär sig något då.. 

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards