emiliasvardag

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Anki - 4 maj 2010 22:12

På lördag smäller det då fyller lillfisen 1år och det blir kalas..helt otroligt vart har detta år tagit vägen..

I kväll fick Emilia åka och vara hos farfar en stund då peter och jag for för att handla lite födelsedags presenter samt handlade lite mat..svårt att hitta på något bra att köpa..tror man säger allt hon önskar sig till alla andra som frågar så själv får man ide torka..men två bra saker fick vi i alla fall ihop.,


Tack snälla farfar för att jag fick vara hos dig en stund..


nu ska jag ta och hoppa i säng så man får ta igen lite sömnbrist..haha sov gott


Tjingeling!!

Av Anki - 4 maj 2010 21:45

I dag tog jag och madde en frulle på Ikea,,sedan blev det lite shoppat till husvagnen..

* Kuddar

* Täcken

* Värmeljus

* Skålar

mm..sedan blev det en tur inne på birsta oxå..men där blev det bara en massa ögonshopping och tidsfödrriv..emilia var på strålande humör som vanligt och kul var det att få stå på nameit och dansa framför spegeln med bästa kompisen Astrid  

  

 

puss på er charmtroll.. 

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards