emiliasvardag

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Anki - 7 maj 2010 23:13

Ja vad ska man säga vår lilla solstråle kommer med nya idèr hela tiden..nu har hon kommit på att man kan stå i gåvagnen och sätta ena foten utanför och putta på ..ja då åker den framåt..men vad händer den tippar och hon blir sur(ledsen)..men tror ni att hon ger upp ..nop ICKE..haha..skam den som ger sig..

  

En liten bild på mig och mitt stora hjärta..hör inte till vanligheten att vi fastnar på bild tillsammans  

  


Av Anki - 7 maj 2010 17:00

I dag har vi haft en riktigt fejjar dag..började med att baka två st tårtbottnar ..ojoj så imponerad jag blev på mig själv..sedan kom mormor (mamma) ner vid lunch och vi drog iväg för att handla lite ingrd till tårtorna..emilia har inte varit på så där super humör i dag då hon inte sovit så bra..så vi hastade ganska fort igenom ICA..

Väl hemma blev det muffins bak medans mamma fixade till tårtorna..och lite paket inslagning..så nu är vi väl förberedda inför det kommande 1års kalaset i morgon hoppas på fint väder så vi kanske kan vara lite utomhus..

  


Tack snälla mamma för all hjälp..

    




Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards