emiliasvardag

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Anki - 18 augusti 2010 21:34

I dag har varit en dag med massor av letande efter den rätta presenten för i morgon fyller hugo år..vi har varit på alla elektronik ställen i hela birsta+ några fler ställen..vi avslutade med att handla på ica maxi och tro det eller ej där fanns den rätta presenten..


vi startade dagen med en ägg och bacon frulle på ikea och sedan promenerade syrran med emilia mellan några butiker och jag tog bilen (blev lättast så istf att böka med vagnen )

men när vi varit på rusta så skulle jag stoppa in humlan i bilen och gissa vad jag ser..jo någon har slängt upp en bil dörr mot min bilsida så det var en stor reva och buckla...jag blir så j****vla förbannad tror ni att dom lämnat någon lapp..nähä det är väl onödigt..fy tusan vad arg man blir...


Nä nu ska jag inte elda upp mig mer utan nu väntar kudden..


Natti natti!!

Av Anki - 18 augusti 2010 21:00

med massor av sol och värme..


Igår hade vi främmande av madde wilmer och astrid.var ett tag sedan vi träffades så vi hade en del att tjata om..dock var barnen inte på det bästa humöret men men så är det ju med dom små liven..

 

söta astrid som är ute och går

  


Efter lunch kom min kära kusin med barn och hälsade på..alltid lika trevligt att få träffa er..tror emilia tyckte det var kul att få träffa alicia oxå..dom lekte så snällt.

  




Av Anki - 18 augusti 2010 20:27

När allt besök åkt hem var det dags att byta om för I går var vi på restaurang..tjoho..inte ofta nu för tiden som vi gör det..men nu var det äntligen dax..vi firade p`s lillebror som fyllt år..

  

(bild lånad från hemsidan)

  



Ja här var vi på Restaurang löran (sillmans) helt fantastiskt gott var det..jag åt fisksoppan som var suuuuper.

Emilia fick vara hemma med morbror erik..tror hon hade mer skoj att leka med honom än att behöva sitta still där med oss..


Tack lillebror för att du alltid ställer upp!!




Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards