emiliasvardag

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Anki - 6 augusti 2010 17:41

Ja då var det ett tag sedan jag skrev då..IGEN..har väl inte hänt så mycket sedan sist..vi har dock vari en sväng till norge och fiskat..ska lägga in bilder bara jag hittar kabeln till kameran..typiskt.. men en vacker bild från första kvällen har jag på mob som jag kan bjuda på..

 

tagen från balkongen

 


helt underbart ställe ..vi bodde i en "robur" en stuga med balkongen på pålar ute i vattnet..sen HAVET aldeles utanför..vackert som bara den..men lovar att fler bilder kommer..snart.


I dag har vi varit hos farmor i stöde och hjälpt till med veden..eller jag har väl inte gjort så mycket mer än sprungit efter emilia..

När pappa p var klar tog vi cyckeln ner till sjön för ett kvälls dopp..emilia tyckte att det var super skoj att åka med på sin nya stol...blev helt galen när vi skulle lyfta ut henne..så den var en "hit" karin och farfar..tack tack..

 

 Nä nu ska jag ta hand om lilla fröken..


Tjingen så länge!!

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards