emiliasvardag

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Anki - 11 juni 2010 23:22

Mina Älsklingar..  

  


Vad vore livet utan Er..Älskar er  


Av Anki - 11 juni 2010 22:59

Ja då var det fredag igen..herre gud vad veckorna bara rinner iväg.. I dag har vi haft besök av lilla hugo och sofia..roligt med lite pojk kompis besök då det annars bara är flickor bland mina kompisar och barn..  Tog sedan en prommis ner på stan för att försöka shoppa lite linnen till mig själv..men som vanligt blev det till lilldonnan som man handlar..men några saker lyckades jag allt skrapa ihop.


Tack för trevligt besök det får vi göra om snart!

    


I helgen blir det mer student firande så vi åker västerut i morgon..hoppas ni oxå får en trevlig helg.


Tjingeling!!


Av Anki - 11 juni 2010 22:35

I går var en fullspäckad dag..vi började morgonen med att hämta upp syrran för att åka och göra ett besök hos min kusin med familj..där blev det en långprommis först och sedan kaffe ute i solen..mysigt att träffas och bara sitta och prata massa minne..

      


Sedan blev det städning i syrrans garage..och visst är det väl konstigt att man alltid ska spara på sig en massa skräp..men rent och snyggt blev det i alla fall.


Kvällen avslutades med student firande hos lillebrors flickvän Nathalie..där vi fick jätte god buffè mat och dryck..Grattis till studenten!!

  

  


Emilia var i sitt esse som vanligt då det är en massa folk..hon måste ju charma alla och spela allan..tur var att det var en lekpark aldeles brevid lägenheten (som var på bottenplan) och en hel del barn som ville leka..så emilia kunde gå mellan..

    

  

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards