emiliasvardag

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Anki - 4 juni 2010 10:22

Jaha då var det dax igen haha den lilla busen kom ihåg exakt vart hon skulle gå direkt i morse..rakt till kaklådan..måste försöka fixa något som spärrar även dom lådorna..din lilla filur..  men vi älskar dig ..

    

  


I morse så var jag ner i tvättstugan..ja vad ska man säga högst 1 min var jag borta..och jaha vart var lillafröken då när jag kom upp jooo hon hade då  krypit upp för hela trapen till övervåningen aldeles själv och var så lycklig så..tror att vi fått ett litet busfrö till dotter... 


Nu är det dax att packa väskan och bege sig ner på stan för en trevlig lunch med en kompis..sedan blir det födelsedagsfirande..och i kväll åker vi till sommarnöjet på vindhem..


Trevlig helg på er alla!!


Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards