emiliasvardag

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Anki - 22 mars 2010 21:20

Nä då jag legat däckad hela helgen så har det inte blivit så många bilder... i dag har det varit en städ och tvätt dag...blev lite skraj att det var lillfisens tur att bli sjuk då vi vaknade i morse av att hennes blöja fylldes och då menar jag det haha vilket lass...men sedan har det varit som vanligt och jag såg att lilltandsingen i överkäken börjar titta fram så där har vi nog svaret på hennes härliga humör...och vi håller tummerna på att hon klarar sig..

Men en liten tur i solen blev det i dag i alla fall mellan tvätt byterna.. kände att jag behövde komma ut och bara få andas frisk luft och guuud så underbart och solen värmde tom..(längtar tills man han hänga ut tvätten och torka den.)

  


Nä nu blir det till att sussa..är lite trött och sliten efter en lång dag.

Kram till er alla  

Av Anki - 22 mars 2010 21:00

Ja då var denna helg över då...och vad gjorde man då.. jo...låg sjuk.  ..är det inte typiskt..så himla fint väder ute..planerade att åka till mormor(mamma) på lördagen och vara ute med lillfisen medans pappsen skulle på angeltävling..nä då blev man liggandes istället heeela lördag och heeela söndag..skoj..NOT!!..nu håller vi tummarna på att övriga familjen får hålla sig friska....


Lääängtar....



Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards