emiliasvardag

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Anki - 19 mars 2010 22:11

Ja vad har vi gjort i dag då..jo vi började dagen med att vakna kl 04:15..då ville fisen inte sova längre ..men efter mycket om och men så somnade hon om och slog upp ögonen efter lite benglig sömn kl 06:10..då blev det välling samt ett rejält lass i blöjan..och då menar jag REJÄLT...haha..jaha då var det bara att kliva upp och stoppa ner fisen i badbaljan..hade någon sakt till mig för några år sedan att man skulle vara uppe med tuppen kl sex så hade jag dömt ut dom totaly   .


Ja summa av kardemumma när kl var halv nio var emilia så trött att hon somnade när hon väntade på gröten..haha..men inte var hon så trött så hon vägra äta inte..höll hennes huvud i min hand och hon bara fortsatte sova men japp gapa och äta kunde hon hahaha...

  


  

Tog en prommis ner på stan och mötte upp söta astrid och madde på waynes coffee där vi satt och myste och snackade lite fredags gojja  efter kaffet blev det så klart lite schopping oxå..

    


Så är denna dag snart över och dags att krypa till kojs...hoppas ni oxå haft en bra och händelserik dag..


Tjingeling!!

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards