emiliasvardag

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Anki - 8 februari 2010 21:21

vad tiden går fort..och lilla fisen är nu ...

  

ja precis så häääääär stor är jag lill    ...fattar inte vart tiden har tagit vägen någonstans..den bara springer iväg.. och det blir bara bättre och bättre och roligare o roligare..vi har firat med lite god mat och en smarrig efterrätt och lilla madame har varit på strålande humör hel dagen  

  


  

titt små grynen skymtar lite grann   


  

nu sover prinsessan så sött..vi älskar dig...


puss puss   

Av Anki - 8 februari 2010 21:10

vi gjort i dag ..jo vi tog och åkte och hälsade på min kusin Sandra m familj..jätte trevligt, har inte varit hem till deras nya radhus förut..sandra har en dotter Alicia som är född juni-09 samt en son Anton som är 4..så söta..anton kallade emilia för lilla damen hela dagen och pussade och var så snäll med henne..hon njöt och spelade allan.. hahaha...en dag med full uppmärksamhet..  


emilia och alicia...så söööta ..

Tack för en trevlig dag med massor av surr och lek.     

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards