emiliasvardag

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Anki - 21 oktober 2010 22:00

Åh vad skoj ..jag har blivit utagen att få prova Zeta Parmesano

 

  kanske den godaste osten som finns till matlagning..

 

 

 Jag är en Buzzador ....är du..om inte följ denna Länk .....hur skoj som helst

 

 

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

Av Anki - 21 oktober 2010 21:13

sedan jag skrev nu..har haft fullt upp med både ditten och datten..


Vi håller på att sälja radhuset vi bor i då vi ska flytta till ett HUS vi har köpt tjohoooo vad jag längtar..dock är det en hel del att göra på det huset men det känns skoj att vi får forma det som vi vill..ett stort plus är att det ligger i samma område som vi bor i nu..trivs super här.


Emilia har varit lite hängig den här veckan tror det är en liten gadd på g då hon dregglar och b***ar så otroligt illa....bläää..


I helgen blir det paaarty....Gudfar fyller 40 så han har fest för ca 68 st kan bli hur skoj som helst så jag får återkomma med lite bilder efter helgen..


här kommer lite bilder på stumpan då vi var och hälsade på änderna vid sidsjön

      

ja vad ska man säga inte ett dugg rädd utan fullt ös rätt in i högen av fåglar..


en liten nyvaken donna som längtar efter sommaren och cyckel stolen tror jag

    


Nä nu blir det sängen Natti natti



Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards