emiliasvardag

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Skor

Av Anki - 18 april 2010 22:10

Har letat skor till Emilia..vill att hon ska kunna ha något på fötterna när man bara ska iväg en sväng eller att hon bara ska sitta i vagn..hon går ju inte än men tycker det kan vara skoj..en accessoarer...har letat och letat men inte hittat något skoj men jag Var på skopunktenoch där hittade jag dom här tuffa skorna..helt Ok tycker jag..

   

Och billiga  var dom oxå..dom har ju så bra att om man köper två par får man 50% på det andra och om man köper tre par får man det billigaste på köpet..


I dag har vi varit och grattat mammsen..fick jätte god mat och tårta ..grattis grattis lilla mamma....nu är det dags att krypa till kojs..är dödstrött efter en helg som jag har tillbringat med att jobba ..på name it  trött men skoj att få komma ut lite..

 
 
Sofia o Hugo

Sofia o Hugo

20 april 2010 22:57

Jättefina skor! :))

Å du, jag tror nog de är rätt lika våra små! hehe.... Huliganer!

Nu i veckan är det knökfullt för mig, men gärna nästa vecka! Kolla när ni kan så hörs vi!

*KRAM*

http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - 14 november 2011 22:24


  I dag har väldens bästa EMILIA namnsdag           (Bjuder på en suddig bild)   ...

Av Anki - 14 november 2011 21:54

Att komma in till oss på nameit i Birsta för att shoppa lite till barnen..butiken är nu fylld med jätte mycket fina kläder både till jul/fest och till vardags...       klänningar från 149,95 eller skjorta från 129,95 (bilderna lånade från nam...

Av Anki - 14 november 2011 21:23


Och ny vecka.. Helgen bara sprang iväg..tillbringade lördagen på soptippen med halva sundsvalls befolkning tror jag..har man inget bättre för sig..eller..tydligen inte vi heller..Men skönt att få bort allt rat som låg ute innan snön kommer..   ...

Av Anki - 10 november 2011 20:55

Har fått hjälp att uppdatera bloggen med lite nya bilder..tack snälla du..   ...

Av Anki - 10 november 2011 20:28

Ja inte vet jag men förra året var snön här och vi var ute och gjorde snö gubbar och hur ser det ut om du tittar ut nu...mörkt ..blött ..skitigt... jätte tråkigt.. men vi tog oss i kragen i  alla fall och gick ner till lekparken i helgen för att leka...

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards