emiliasvardag

Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Shopping!

Av Anki - 18 december 2009 20:42

Ja då var jag klar med alla julias efter ett fruktansvärt kallt besök ner på stan..helt sjuuukt.. gjorde tamme tusan ont när man andades..


Madde och lilla Astrid kom hit för att följa med oss ner på stan..vi bestämde att vi skulle ta bussen då det nu var så kallt...när bussen äntligen kom och jag skulle betala fick jag till svars att nästa gång tyckte han att vi skulle ta "statsbussen" ner på stan...men vadå vad är detta för buss då ..jag menar jag bor ju mitt i stan bussen går utanför min dörr...dock står det plussbuss..och jag frågade får vi inte åka med då?? jo men ni kan inte ha vagnen i gången och vara ivägen ..öh..nä den står där den ska stå parkerad..blev så jädrans irriterad på denna gubbe..snacka om diskriminering bara för att man har vagn  ..grrr..


Nu har lilla prinsessan somnat så pappan och jag får lite egentid..då sätter man sig vid denna jaja..haha..


Öppnade nr 18 på adventsgranen i dag.och hon fick ett jätte roligt gult och fint flyplan..gott att äta på..

Igår nr 17 fick emilia en bok om molly..den är väldans rolig att läsa serru..(vad duktiga farfar och tant karin är på att hitta på saker för varje dag..inte lätt då det hör saken till att dom har gjort sådana här adventsgranar till tre barn..


    

    




 
 
Ingen bild

Karin

18 december 2009 22:56

Men vilken surgubbe...å ni tjejer som är så charmiga... jaag har annars hört om en chaffis å stadsbussarna som pratar som en flygkapten... honom gillar folk....

Ja Emilia läste boken ordentligt igår kväll... hon blir nog en som gillar sagor... å det är bra det tycker Karin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - 14 november 2011 22:24


  I dag har väldens bästa EMILIA namnsdag           (Bjuder på en suddig bild)   ...

Av Anki - 14 november 2011 21:54

Att komma in till oss på nameit i Birsta för att shoppa lite till barnen..butiken är nu fylld med jätte mycket fina kläder både till jul/fest och till vardags...       klänningar från 149,95 eller skjorta från 129,95 (bilderna lånade från nam...

Av Anki - 14 november 2011 21:23


Och ny vecka.. Helgen bara sprang iväg..tillbringade lördagen på soptippen med halva sundsvalls befolkning tror jag..har man inget bättre för sig..eller..tydligen inte vi heller..Men skönt att få bort allt rat som låg ute innan snön kommer..   ...

Av Anki - 10 november 2011 20:55

Har fått hjälp att uppdatera bloggen med lite nya bilder..tack snälla du..   ...

Av Anki - 10 november 2011 20:28

Ja inte vet jag men förra året var snön här och vi var ute och gjorde snö gubbar och hur ser det ut om du tittar ut nu...mörkt ..blött ..skitigt... jätte tråkigt.. men vi tog oss i kragen i  alla fall och gick ner till lekparken i helgen för att leka...

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards