emiliasvardag

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Anki - 1 november 2011 20:00

Ja herre gud vad man måste testa olika saker..både sina egna gränser och mitt tålamod..jag vet inte men är det något specifikt med tjejer eller är det tre års trottsen som redan kommit..fruktansvärt jobbigt är det i alla fall..

 

vissa dagar är hon hur snäll som helst och sedan är hon så otroligt tjurig så man håller på att få nå fel..hur har ni det är det lika hos er ..testas gränserna??..lyssnar dom och accepteras det ett nej!


Nu måste jag ta och plocka upp lillfisen ur badkaret annars blir hon väl ett russin..

 


Tjing!! 

Av Anki - 1 november 2011 19:54

Ja veckan som varit har emilia och jag varit ensamma hemma..då passade vi på att bjuda ner mormor på lite mys och mat..

Då vädret var fantastiskt passade vi på att vara ute lite och Mormor hjälpte oss att kratta ihop en hel del löv och grenar och självklart ville emilia oxå hjälpa till..

   


Vi fick även ihop våra skåpstommar i köket..dock tog det lite tid när fröken hjälpreda absolut skulle vara med och skruva..

  återkommer med bild på den ..måste piffa lite först :-)


Tjing!!



Av Anki - 1 november 2011 17:41

Nu har vi go bananas dagar på nameit i birsta ...tok bra priser på massor av varor det går bara inte att missa detta. Kom ut till oss vettja!   och fynda lite inför vinter.


30% på ALLA ytterkläder

50% på massor utav bra varor.


Tjingeling!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards